.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ميرعماديان: بجاي تيم ملي، تيم نفت اعزام شده بود/مازندران همچنان معدن كشتي كشور

مدرس بين المللي كشتي گفت: در تيم اعزامي به مسابقات كشتي آزاد آسيا، با توجه به اينكه كادر فني نفرات اعزامي را با سلايق خود گزينش كرده است مسابقات انتخابي در اردو كم‌رنگ شده است.

مصطفي ميرعماديان در گفتگو با شمال‌نيوز گفت: به طور مثال در وزن 66 كيلو حسين خاني در جام تختي حذف شد ولي براي مسابقات آسيايي انتخاب شد در عين حال داداش‌پور كه قهرمان جهان را شكست داد كنار مي‌ماند.

وي افزود: اينگونه رفتارها باعث بوجود آمدن شك و شائبه‌اي در بين جامعه كشتي بوجود مي‌آيد.

ميرعماديان اظهار داشت: تيم اعزامي به مسابقات آسيايي تايلند، اكثر نفرات آن از تيم نفت بوده است كه مربيان آنان هم در آنجا بودند و تيم ملي نبوده است.

وي با اشاره به اينكه داداش پور و مهدي تقوي شايستگي حضور در اين مسابقات را داشتند، خاطرنشان كرد: در وزن55 كيلو دباغي را به يك وزن بالاتر بردند كه حاشيه امنيتي براي رحيمي ايجاد كرده باشند و بي رقيب باشد كه در مسابقات قهرماني به حريف تركمنستاني باخت و اكنون بايد تا مسكو صبر كنيم در حالي كه نبايستي دباغي را به يك وزن بالاتر مي‌برديم.

وي تصريح كرد: در وزن 74 كيلو ايمان محمديان در مسابقات داخلي و انتخابي بر گودرزي غلبه مي‌كند ولي اين مسابقات را به حساب نمي‌آورند و گودرزي به مسابقات اعزام مي‌شود.

ميرعماديان گفت: انتظار مي‌رود براي اعزام تيم‌هاي كشتي به مسابقات جهاني و آسيايي، مسابقات انتخابي تيم ملي قانونمند شود.

وي در خصوص مسابقات بين المللي جام شهيد ناطق نوري گفت: در جام ناطق نوري كه با نام سردار شهيد شيرودي انجام گرفت با كيفيت بالايي برگزار شد كه نخبگان كشتي كشور حضور داشتند و با جام تختي برابري مي‌كرد كه يكي از دلايل آن كم‌رنگ بودن مسابقات انتخابي تيم ملي بود كه كشتي گيران با اشتياق آمدند.

مربي و كارشناس كشتي گفت: يكي از مزيت هاي اين جام معرفي چهره هاي نوظهور همانند خشايار دهستاني در وزن 120 كيلو كه سعيد ابراهيمي را شكست داد و يا عموزاد در وزن 55 كيلو كه كشتي هاي درخشاني گرفت و پشتوانه خوبي براي جايگزيني تقي داداشي و دباغي خواهد بود.

وي بيان كرد: در وزن 60 كيلو وحيد آهنگري جوان 17 ساله‌اي كه حريفان ارمنستاني و روسي را شكست داد.

ميرعماديان گفت: مازندران هنوز معدن كشتي در كشور است.

وي اضافه كرد: براي توسعه كشتي بايد اردوهاي دراز مدت برگزار و در تورنمت‌هاي بين المللي شركت كنيم و بي انگيز‌گي بوجود آمده در اردوي كشتي را از بين ببريم.

ميرعماديان گفت: براي تيم اعزامي به مسابقات جهاني مسكو بايد سلايق را كنار بگذاريم و شايسته‌ها را مدنظر داشته باشيم.

وي گفت: با توجه به اختلاف فيلا با فدراسيون كشتي روسيه احتمال انصراف روسيه از ميزباني مسابقات وجود دارد كه در اين زمينه ايران پيشنهاد ميزباني مسابقات را در صورت انصراف روسيه به فيلا ارائه داده است و احتمال اينكه اين مسابقات مردان در ايران و مسابقات زنان در كشور ژاپن برگزار شود وجود دارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.044 seconds.